Saturday, August 27, 2011

stressnyeeee


huh.... hari puasa yang ke 27.. alhamdulillah... kita dah pn masuk ke fasa pembebasan api neraka.. smoga air mata yg kita laburkan memohon keampunan diterima Allah swt... amalan yg dah dibuat elok la disimpankan sorg2... xyah nak dibanding2kan dgn org lain... kelak kita akan ditipu oleh ibadah kita sendiri...

arini last paper... semalaman aku xtdo... dah la arini paper tough gile babeng... aku sgt stress skang... rasa cam xnk troskan lagi.. tpi ape nak buat... kne jugakla.. skang aku baru lps bersubuh ngn ayah.. ptutnya ada masa nak mnelaah lagi sblm pkul 9am nnt.. tp aku dah xlarat... tawakal je... belek pn sket2... stress kot.. sume student dah berbondong2 balek kg tp aku ngn 2-3 kawan terkontang kanting jawab exam arini... oiiii.. org dah dah g jalan TAR dah shoppin ooii.. korang watpe kat dewan exam ni.... dunia2...

lps exam aku ade ngja tusyen lak.. nasib baik arini dapat gaji... boss kata nak bg bonus... hahahaaaaaaa.. so lps amik gaji aku tros nak btolak gi KL... nak tewarik kat masjid wilayah bersama terapat.. pastu nak serbu jalan TAR shopiing sampai sahur.. nak blas dendam.. bebas sudaaaaa....

rya tahun ni bse2 saje.. cume kesedihan pemergian ramadhan lbih dirasai berbanding kemeriahan raya... lps raya aku akan masuk final sem... kje dah mula menanti untuk final year projek... baru smlm meeting ngn Supervisor projek... sumenye bagus.. die pn plik nape aku kat uniten lagi... ceh.. aku pn plik nape die stll kje lagi smlm... kawin la dr azrul oii... tp xtau la die dah kawen ke blom..

er.r..... so... ni jela leh aku cakap.. tgh stress lagi nih.. rasa cam nak beserah je.... tpi nasib baik boleh hadam la pe aku stadi semalaman.. adoi... xle bayangla keseronokan mmber2 dalam pejalanan blk kg.... jeles giler...

1 comment: