Monday, August 1, 2011

"redah je bang"

Salam ramadhan sume... puasa aku taun ni macam bse... cume bezany taun ni xmacam taun lps2.. dlu2 pny pose aku salu kira lg brape jam nak buke... tp taun ni dah lain.. xkre dah...

so post ni saje nak kongsi ngn korang pasal forum aritu.. rasa cam nak upload vdeo tapi xsume la... duration forum 2 jam kot.. aku haplod 3 mnit jela..ni first time aku conduct forum dduk dgn org2 yg tggi ilmunya.. so masa nak mula abg am tny aku (salah sorg ahli panel).

"amacam wan? ok?"

"redah je bang..."

Dia balas mana boleh redah2... agaknya die xpaham maksud redah aku tu pe.. maksud redah dalam isitlah aku adlah buat je.. xyah pk panjang2... beserah je pe nak jadi... agaknya die ingt aku nak hentam kromo kot.. tpi aku diam je... xkesah.. pasal masa forum nnt bru org akan tau.. lgipun bukan nak cari nama.... silap pn aku xkesah...so utk scene2 forum ni of kos la scene yg terplih aku nak haplod.. oh ye!.. skang dah 7.14pm.. siap2 nak buka.. slamat berbuka =)


No comments:

Post a Comment