Thursday, June 23, 2011

aku perlu rehat...


byk sgt aku kejakan bnd sejak dua menjak ni... macam2... ade yg dpt.. ade yg mngecewakan.. kadang2 aku rasa aku lost... mungkin ni masalah org muda.. masih mencari identiti. tp skurang2nya aku bersyukur masih ada akal untuk digunakan. kadang kala aku sebagai hamba lupa maksud syukur.. kadang2 jugak aku sbg hamba lupa yg nikmat dikurniakan pada aku melimpah lebh dari ujian yg datang.. disebabkan terlalu perhatikan kelebihan org lain dan menanyakan kenapa aku xde kelebihan camtu.. akibatnya ni lah... kita persoalkan ape yg dibagi pada kita.

skang aku cuba tune blk kehidupan.. byk sgt dah lari... biasa lah... kadang2 ok kadang2 x... aku perlu set balek dan fokus dgn ape yg ptut aku capai skang... usaha aku sampai bulan 12 je... pastu smoga sumenye dikurniakan bnda yang baik2... aku xtau ape rezki yg akan datang... xharap pn kemwahan.... takut sgt klu dapat kmewahan.. sbb tkut xlulus ujian kesenangan.... nak lulus ujian susah mmg senang.

tgkla... lps langsai sume aku nak berehat.... panjat bukit ke.. pegi laut ke... buat ape yg ptut...

p/s : hidup memang singkat...

No comments:

Post a Comment