Friday, May 27, 2011

Hamba kembali menulis


ya.. setelah sekian lama aku xmenulis... skang aku menulis kembali... rasa lain pula.. knapa dulu berhenti? sebab takut jadi tin kosong... bak kata bijak pandai "jangan jadi tin kosong... tin kosong ni kuat bunyinye... tin ada isi plak pelan je bunyinye." dalam maksudnya tu.. sampai ada yang salah faham dan akhirnya xnk bersuara lansung.. maka jadilah dia manusia yang bisu dan takut berbicara.

mungkin aku juga tergolong dalam manusia sedemikian. tapi skang semangat nak menulis kembali menyala... bukan mengharap manusia membaca,... bahkan hanya sekadar coretan dongeng yang ingin di tulis untuk tatapan sesiapa yang datang menatap blog biasa ni.

bnyak yang berlaku sejak aku tak mnulis.. macam2.. ada baik ade buruk.. ade seronok ade sedih... cume ape yang aku boleh katakan hdup aku sekarang byk perubahannya berbanding dlu. usia pn dah 23... kahwin? nnti la dlu... tp mmg ade perancangan. cuma sekarang tumpu habiskan belajar dlu dan betulkan hidup.... ada byk benda yang akan aku cuba kongsikan pada masa akan datang.. so.. jumpa lagi..=)

No comments:

Post a Comment